top of page

Információk 

A tablóképek rendelése a kialakult helyzetben a következőképpen lehetséges: 

1) A megrendelést e-mailben kérjük elküldeni az info@anre.hu (vagy probléma esetén az abelrezso@gmail.com) e-mail címre. Határidő: 2020. április 15. szerda

2) A visszaigazoló e-mailben megerősítjük a végösszeget és küldjük az utaláshoz szükséges adatokat. Jelenleg tehát csak átutalással lehet felénk kiegyenlíteni a végösszeget. Akadályoztatás esetén kérjük, hogy egy ismerős vagy rokon által hidalják át ezt a problémát, az utalás összegét pedig vele rendezzék, akár készpénzben.

Megvárjuk, hogy minden diáktól beérkezzen a rendelés és az utalás(!). Ha ez megtörtént, akkor elkezdjük a rendelések feldolgozását: végleges színkorrekció és vágás, retusálás, papírképek készítése és a rendelések névre szóló borítékolása.

3) Az elkészült rendeléseket elvisszük az iskolába, ahol egy később meghirdetett időpontban, érintésmentesen átvehető lesz majd.

Rendelés

Az e-mail-nek tartalmaznia kell a következőket:

1) Az iskola neve

2) Az osztály jelzése

3) A diák neve

4) A kapcsolattartó telefonszáma

5) Milyen névről várhatjuk az utalást?*

6) A rendelés részletezése a rendelőlap alapján:

Elfogadható úgy is, hogy kitöltik a rendelőlapot, lefényképezik és csatolják az e-mailhez. De mivel szerkeszthető excel táblázatként is feltöltöttük, természetesen a számítógépen kitöltött változat is tökéletes.

 

A felsorolt adatok némelyike a rendelőlapon is megtalálható, de szeretnénk, ha a kereshetőség kedvéért mindkét helyen (az e-mailben és a rendelőlapon is) feltüntetnék azt.

 

 *Mivel sok intézményben dolgoztunk az elmúlt hónapban, minden adat fontos ahhoz, hogy rendszerezetten követni tudjuk a beérkezett rendeléseket és utalásokat. Kérjük, hogy pontosan kövessék az útmutatásokat, hogy elkerüljük a felesleges adminisztrációt és minden rendelést pontosan tudjunk teljesíteni!

 

Ez úton is köszönjük a türelmüket és a segítőkész hozzáállásukat! 

 

bottom of page